VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

  1. Všeobecné ustanovenia

Allbrez, s.r.o.
IČO: 36748218
Sídlo: Bebravská 8956/3, 821 07 Bratislava
Prevádzka: Pizza Forte by AllBrez
E-mail: pizza.forte1111@gmail.com
Telefón: 0952 283 672

 

1.1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi prevádzkovateľom pizzerie (ďalej len „prevádzkovateľ“) a zákazníkmi využívajúcimi služby rozvozu a osobného odberu.

1.2. Prevádzkovateľ ponúka jedlá výlučne na rozvoz prostredníctvom platforiem Wolt, Bolt a na osobný odber. Na prevádzke nie je možné konzumovať jedlo.

1.3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade kapacitného preťaženia, nedostupnosti surovín alebo iných objektívnych dôvodov.

 

  1. Objednávanie a platobné podmienky

2.1. Objednávky sú možné prostredníctvom aplikácií Wolt, Bolt alebo telefonicky.

2.2. Pri telefonickej objednávke zákazník poskytne potrebné údaje (meno, telefón, objednané jedlo, spôsob platby). Telefonická objednávka je záväzná po jej potvrdení zamestnancom prevádzky, ktorý určí čas osobného odberu.

2.3. Platba je možná v hotovosti pri osobnom odbere, online platbou cez aplikácie Wolt a Bolt alebo platobnou kartou pri osobnom odbere.

2.4. Po potvrdení objednávky nie je možné objednávku zrušiť ani meniť, okrem prípadu, keď jej príprava ešte nebola začatá. Zákazník musí požiadať o zrušenie bezodkladne po zadaní objednávky.

 

  1. Dodacie podmienky a zodpovednosť za doručenie

3.1. Prevádzkovateľ zabezpečuje rozvoz výlučne prostredníctvom platforiem Wolt a Bolt, ktoré nesú plnú zodpovednosť za doručenie. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za:

  • meškanie doručenia,
  • poškodenie jedla počas prepravy,
  • nesprávne doručenie objednávky kuriérom.

3.2. Pri osobnom odbere je zákazník povinný vyzdvihnúť objednávku v dohodnutom čase. Ak si zákazník objednávku nevyzdvihne do 15 minút od stanoveného času, objednávka prepadá bez nároku na vrátenie peňazí. V prípade nepredvídaných okolností je zákazník povinný kontaktovať prevádzkovateľa vopred.

 

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy

4.1. Podľa § 7 ods. 6 písm. d) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku zákazník nemá právo odstúpiť od zmluvy, pretože ide o predaj potravín podliehajúcich rýchlej skaze.

4.2. Zákazník nemá právo vrátiť alebo vymeniť jedlo z dôvodu subjektívnych preferencií (napr. ak mu jedlo nechutí).

 

  1. Reklamačné podmienky

5.1. Reklamácie sú akceptované iba v prípade, že:

  • objednávka obsahuje iné jedlo, ako bolo objednané,
  • jedlo je zjavným spôsobom nevyhovujúce (spálené, surové atď.).

5.2. Reklamácie nie sú akceptované, ak:

  • jedlo stratilo kvalitu nesprávnym skladovaním zákazníkom,
  • zákazník čiastočne skonzumoval jedlo,
  • jedlo obsahuje zložku, ktorú si zákazník mohol odstrániť pri objednávke.

5.3. Reklamácie je možné uplatniť do 30 minút od doručenia telefonicky alebo e-mailom, pričom zákazník musí predložiť fotografiu dokladujúcu problém.

5.4. Objednávky realizované cez Wolt a Bolt podliehajú reklamačným podmienkam týchto platforiem.

5.5. Pri uznanej reklamácii si prevádzkovateľ vyhradzuje právo rozhodnúť o forme kompenzácie (náhradná objednávka alebo vrátenie peňazí).

 

  1. Ochrana osobných údajov (GDPR)

6.1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje zákazníkov v súlade s nariadením GDPR.

6.2. Osobné údaje sú spracúvané výlučne na účely vybavenia objednávky a nebudú poskytnuté tretím stranám, s výnimkou doručovacích služieb Wolt a Bolt.

6.3. Zákazník môže kedykoľvek požiadať o výmaz svojich údajov alebo opravu nesprávnych údajov.

6.4. Zákazníci môžu na webovej stránke pizzerie zanechávať recenzie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odstrániť recenzie, ktoré sú:

  • nevhodné alebo obsahujú vulgarizmy,
  • nepravdivé alebo zavádzajúce,
  • poškodzujúce dobré meno prevádzky bez opodstatneného dôvodu.

 

  1. Zodpovednosť prevádzkovateľa

7.1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za:

  • zdravotné komplikácie spôsobené individuálnou neznášanlivosťou zložiek jedla (alergény sú uvedené v ponuke),
  • oneskorené doručenie kuriérmi Wolt a Bolt,
  • nesprávne poskytnuté údaje zákazníkom pri objednávke.

7.2. Zákazník je povinný si pred objednávkou overiť zloženie jedál a informovať sa o možných alergénoch.

7.3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne zmeniť tieto VOP.

 

  1. Záverečné ustanovenia

8.1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke prevádzky.

8.2. Používaním služieb prevádzkovateľa zákazník výslovne súhlasí s týmito podmienkami.